behöver jag tillägga

att jag fortfarande skriver fel lösenord hit ibland. paah, aldrig lär sig huvudet. Samma igår jag hade ju stressat hela dagen, så gick jag in & handlade både grejjer till mig & 2 grejjer till morsan (kaffe & ost) Så när jag ställer in de i hennes kyl, a höll på & ställa kaffet där också. Tänkte 'fan nu är jag snurrig' Sen åkte jag hem, åt , sen skulle jag tröstäta lite chips jag hade köpt i affären.. Går ut & river i ica påsen, inget där, leta överallt. ÅÅH va sur jag blev :( Så ringde morsan & fråga om påsen va där.. Hon leta också, tittade i kylen, inget där, men i hennes skafferi där låg chipspåsen... Har inget minne ALLS, av att jag lagt den där :S Börjar bli knepp tror jag. .
Så blev inge chipsmyys igår, får bli idag istället.  :P

baiii kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-19 @ 02:18:46
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0