ÄLSKLING

wieeeeeeeeeaee , min älski kommer hit snart. Käk skulle han ta med också. ^^ Jag har tänt massa ljuus , älskar fan ljus! Så nu luktar de jätte gott här. .hehe syns bara 6 ljus, men har tänt 10 vettöööö . Coolt vettööö. Nää men blev lite glad för han kommer hit. För jag har ju ingen bil förtillfälligt. Å de fanskapet skulle gå på 4000 kr att fixa!! Åh f***saab, som bara krånglar hela tiden! 9,3 & 9,5 krånglar tydligen jämt sa verkstagubben. Nu var de turbon som pajjat så de läckte in olja . Därför de rök som ett as i avgasaröret! Så kul att alla sparpengar ska gå till att fixa grejjer hela tiden.. ÅHH !
I morse fick jag stressa som fan, bara för jag mitt klanto satt vid datan & skeva. Så åkte från hundagiset 08:54, jag börja 9:00 . Så stress , men de gick fint!
Noo nu ska jag lägga mig ner & vänta på älsk+skinkrulle. baiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0