aaaaaaaah ledig ! :)

Vaknade nyss upp. Min vovvs har inte vaknat än. Får la snart buffa på han så han vaknar :P Men som alla andra typ skrivit, KUL väder att gå ut i. Fan fan! Jag som tänkte springa idag.. jaja åter till igår...
Skulle ju göra en överaskning till älskii igår. En picknick skulle det bli^^ När jag sluta jobba så gick jag in fort på ica & köpte de jag behövde & glömde det viktigaste , KÖTTBULLAR. Kan ni tänka er . . haha skitsamma, hem &  började fixa tekakor med vitlöksost,sallad,röbetsallad,skinka,gurka & tomat PÅ. Där mitt i allt kom jag tänka 'faaan köttbullarna' ! Men de fick kvitta..  Så packade jag ner de, & 2 stycken Merflaskor. Sen så kokade jag vatten & tog med varm choklad & ett stort vaniljljuus som luktar underbart. Sen det sista, var Shell i Trollhättan, deras Brownies. GUUUD va goda dom är, så va tvungen att ha med det också. hahah ^^ Hade däremot ingen aning om vart vi skulle va, så när jag hämta honom så sa jag' jag vet inte vart vi ska, men jag kör bara' Haha hamna typ där vid spikön på andra sidan först, men näe ett berg vore fint sa jag & fråga vart bergen finns ? ^^ Men de blev inge berg, vi hamna vid Öresjö , där jag aldrig vart i hela mitt liv, de niii ;>  De va 2 pers där, men dom gick när vi kom. . Så gick vi ner för ett berg & älsk sa ' Se upp' Sen halka han diorekt. hahah :D Mkt skoj.  Så vi sket i berg & satte oss längst ut på en brygga. Hade ju med morsans stoldynor, men jag hitta ingen filt. Tur det inte var sååå kallt iallafall. Vi satt där typ lite mer än 1 timma, sen började det bli för svart ute. Vovven va såklart också med, han låg där & titta på allt vatten, & lyssna på hundarna som skällde runt omkring. Mycket båtar va ute & körde också. Så ja de blev mysiiigt, å mätta som fan blev vi, kakorna orka vi knappt. Sen var det ju inte så kul att gå igenom en kålsvart skog tilllbaka till bilen.  haha tur man hade hunden med !
Förresten, kakorna blev ju det över av, DOM ligger i min bil ^^ Ska nog ta mig en till frukost!


baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0