Tjenus Penus .

Vad gör ni vakna tro ? Å va gör jag vaken. . Joo folket som va här stack nyss hem. Har kollat filmen hangover igen. haha älskarN! Såååå sjukt rolig!
Jaupp . Jag är ganska off härifrån nu förtiden. Har inte hunnit med riktigt. Väldigt mycket runt omkring nu! Men de kommer bli bra <3
I morgon ska jag vara lite taxi åt min kära vänn Sandra. Sen blir det att kolla fotboll OM det nu är bra väder i morgon . Alltid när jag ska se, så är det sååå typiskt att det blir regn! Finns ju inge skönare att se fotboll när det är vackert väder & VINDSTILLA . :> Hoppas kan man ju alltid göra . . YEeyy. Sen efter fotbollen så kidnappar jag nog med min älskling hem. Så vi kan dra till min brorsa på kvällen & lira lite rockband ;D Det var väldigt längesen, så de kommer väl gå uselt. hihi.
Nej dags för sängen nu, ok ligger redan i sängen men dags att stänga ögonen.
Godnatt. baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0