Söndag idag

En riktig sovardag ska det bli. Jag är supertrött. Vart uppe lite lite för sent varje dag denna veckan. O inte sovit så länge på morgonen. . Idag gick jag upp 8 tror jag, sen runt 10 hämtade jag Sandra & körde henne. Dom bodde jättefint!! , men långt långt inne i skogen :D Så det tog en stund. Var tillbaka i Trollhättan runt 13:20.  Så kollade lite fotboll i 20 min sen stack jag & älsk hem till mig & söv 1 timma. Sen iväg till brorsan för att spela rockband ;D Kollade även lite Lostavsnitt.. Har aldrig gillat den serien riktigt. Men nu när man kollade några i rad så kom man in i de, så det blir nog att jag & älsk får börja se om dom :)
Yeyy.. Fick lön idag, blev ju lite mindre denna månaden eftersom jag var ledig 1 vecka. Så lönen är redan slut efter att jag betalt alla räkningar & lite skuld till morsan. Så de va ju roligt. Nästa månad ska jag börja spara som fan igen så jag når mitt mål . Pengar är ju skit egentligen . Bajs papperslappar som inte borde finnas. Tänk om alla kunde jobba gratis för visst vore de roligare ? Om allting var gratis, människor är ju olika, så alla gillar ju att pyssla med olika saker. Därför skulle ALLA kunna jobba gratis, för vem vill bara sitta hemma varje dag ut & in. De tröttnar man fort på. Det var ju den dokumentären jag skulle kolla på ju, glömt av det igen. Får bli en dag... Baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0