Röv

åååh så trött man är! Fick ju stressa som fan i morse för att åka tidigare till salongen. Skulle ju avboka alla kunder som morsan skulle ha. Det jag inte fattar är att det är alltid NÅÅÅÅÅÅÅÅÅGON som man ringer till som svarar surt' jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, men jag behöver ju faktiskt klippa mig(färga mig)!' jag '- jajoo det förstår jag, men det går ju inte när M är magsjuk, men hon går in och jobbar en lördag istället, så då kan du få komma' Då svarar dom 'aa ne de förstår jag, men jag behöver ju verkligen jag står ju inte ut, jag blir så deprimerad, så jag får väl hålla mig inne under hela påsken' Då tänkte jag vafan är de för jävla folk som säger så. Dom tänker ju bara på sig själva. Tänk va man skulle vilja säga till en sån kund egentligen, typ' Duu, jag tror du får en bättre påsk än M, som behöver spy hela tiden, du kanske skulle vilja bli klippt av henne & sen få magsjuka efter, KAN DU GÅ UT UNDER PÅSK DÅ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!' Men noe de får man ju inte säga?... Kärringjävlar som bara tänker på sig själva! Tur att mer än hälften av dom man ringer är trevliga & säger ' hälsa att hon ska krya på sig & glad påsk' Tänk om alla kunde vara såna? Respekt & medkänsla. Men näe då de finns folk till allt.
Phuu..Jag fick tag i alla idag iallafall. Men har ju stressat hela dagen med fullt med folk hela tiden. Så jag sitter här & är väldigt trött:D Funderar faktiskt på att gå & slänga mig i sängen, efter att jagv art ute med vovven.
Börjar väl mörkna snart, så bäst att gå ut nu en sväng så man ser vart man sätter fötterna. :]
I morgon ska jag förmodligen klippa älsk, wiieeeeeeeeeeee & han får inte bestämma ett skit. Eller hur älsk? hahah;D
Sen hade han även fotbollsmatch i vänersborg. Så kanska följer med dit också, om jag nu inte blivit smittad. Har ju gått 24 timmar nu iaf.

baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0