Måndag snart över

Yes, Måndagen var väldigt seg, väääääääääääldigt lång! Jag försöker se posetivt på allting just nu, inte trycka ner mig själv, den onda tanken finns där precis precis bakom dom posetiva tankarna. O nej jag ska inte släppa fram dom onda äckliga fula tankarna! PUNKT PUNKT! En dag är framtiden ljus .

Emelys lilla Visavovvsingen somnade in idag. Hon leker nog med min gamla Fernando nu . De tror jag verkligen :) Snabba små lätta ben i grönt gräs eller på fluffiga moln springer dom fram .
Det bästa utav allt, MINNEN kan iallafall ingen ta ifrån en! Minnen vackra vackra minnen!

Nu ska jag lägga mig och sova, försöka iaf. Är stentrött så de borde väl inte va några problem om nu inte tatueringsjääveln hade kittelkliias ;D. Har varit varm idag när jag jobba, vilket inte gör saken bättre. :p

Baiii

Kommentarer
Postat av: Emely

Min Visa <3

2010-04-13 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0