Långfredag

Undra om den kommer vara mycket längre än alla andra fredagar? Eller längre än torsdagen igår kanske, då jag gick & la mig klockan 21. hahah, jag vaknade dessutom 5, sen somna jag om till 8. Så 11 timmar, det var inte dåligt sovit av mig. :] Så då gick jag upp & ut med vovven. Nu när snön försvunnit (finns lite kvar) så hittade jag kubbsspel ute på gräset. Som tydligen han innan har täljt . Men de låg iallafall en boll brevid spelet, ni kan ju gissa om Casillas blev glad. haha.  Men han fick inte ta med den in, då blev han besviken . Men de räcker med dom leksakerna han har. :p Jag får väl ta med några imorgon till emely, så han känner sig som hemma. Fast dom får väl ligga i 'sovrummet' annars blir det nog krig om Buddah vill kika närmare på dom.  Hade inte gjort mig något, men min fåniga hund blir så arg om någon rör hans vackra sanktberdnads mjukishund . haha :D
Juppsi . Igår fick jag ju förresten min bil tillbaka. Äntligen så behöver jag inte hålla emot ratten ;D & sommardäck på, så förhoppningsvis drar det inte lika mycket bensin nu . Stötdämparna bytter i fram, men hade nog behövt ibak med. Men men. Hela kalaset kostar 2600 . Mindre roligt, snyft!  Men nu håller den ett tag hoppas vi .

Fick även höra en tråkig nyhet idag om min älsta kusin . :/ Men får hoppas att allt går bra & blir bra!
Något mer tråkigt då , humm min längsta blomma  jag sått, hade vält igår!! Skiit, jag som kan vinna en trisslott om jag vinner. hahaha. nääe nu äre nog dags att gå upp & städa. För ja, nu ligger jag här i sängen & blegar på dataskärmen & tvskärmen. Skrollan va i tv förut. Den ungen e så söt! :D


baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0