Jordgubbar ?

Ja de vafan va alla äter jordgubbar helt plötsligt ? Dom godaste jordgubbarna är ju när man plockar dom själv & äter under tiden ;D häh.  Jaja hänt sen sist. Jooooooooooooo.. När jag skrev sist så var det någon som gick utanför mig . Hördes väl in eftersom sängen är längst mot väggen . Shiiit fick panik. Vem fan går ute hos mig 22:45 ? :D Så jag väntade bara på att Casillas skulle börja skälla. ÅH ja. Han började skälla, i sisådär 5 minuter. haha så jävla skönt jag hade han här iaf :) Men rädd som ett as blir man ju. Det KAN ha varit ett rådjur. Men man vet ju aldrig.. . Yeey sen igår så fixade jag Sandras hår. Sen åkte vi hem till mig kolla film, åt mat & åt massa kako, samt chips .  Shit va mätt man blev, orkade inte äta kvällsmat ens. hehe men trevligt som fan iaf!
Fick även bränt en ny skiva. Älskar att bara åka åka åka bil & lyssna på ny musik. Underbart !
Jao sen idag har jag bara jobbat. Är ganska trött. Var inte hemma förrän 1 i natt, för jag träffade älsk en sväng. Hade ju inte setts på 4 dagar. Å nu blir de väl inte förrän på söndag igen kanske. Så väldigt rolig blir helgen ? Eller. Maybe Maybe not.

BAII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0