HEMMA igen .

Ja satans va fort dagarna gick. Åkte ju i lördags till Emely, men dagarna bara sprang iväg, trots att vi inte gjorde så mycket. Å de va skönt , för stressigt vill man inte ha:D
Vaknade vid 6 i morse, eller egentligen lite då & då under natten. Låg på mage för att inte ligga för mkt på tatton. Men då låste sig armvecken. haha så fick bli sida tillslut. Så vakna 6 av att klockan ringde. Men inte fan orka jag upp då, somnade om 1 timma till. Sen upp & duscha äta ut med vovven & köra emely till skolan. Sen bar det av hemmåt. Det rullade på väldigt fint idag, även fast jag inte körde överfort. Skönt att man är hemma nu iallafall, de är tråkigt att sitta i bil för länge :) Casillas ligger här helt avdeckad på golvet, jag tappa mat på golvet nu precis, han öppnade ögonen & sen blunda han igen. Ändå ligger de precis framför han. haha så ja han är väldigt trött;D Det är nog Buddah med, där i Malmö :>
Fick svängt in & handlat på ica innan jag åkte hem också, så nu har man lite att äta hemma iaf. De var i stortsett tomt i kylskåpet. :> Chips slank det med också. Men nu ska jag slänga mig i sängen & sova, för trött de e jaaa. :D
baaiis

Kommentarer
Postat av: Emely

Ente de laaaaadhhiiiit inte de ladhiiit, haram HARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.

2010-04-08 @ 12:32:14
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0