Här va de dålig uppdatering jaaaaaa....';D

Men men nu blev det av iaf. :D Dagarna som gått vad har hänt då...hum.  Jo i onsdags så var jag i Trollhättan på kvällen. Hämtade älskling, sen åkte vi till Vänersborg & hämta Sandra. Sen vidare på bio. De blev Farsan ;D Sköön film . Sen torsdag jobbade jag, fredag var ju igår. Morgonen började inte så bra. Åkte som vanligt till hundagiset. Det var ute några hundar som vanligt lite lösa. Så öppna jag bagaget till Casillas & då kom de en söt vovve & morrade. Men aja tänkte jag jag tar ut Casillas på andra sidan. Hopp skutt ner. Sen blev han påflygandes av den andre hunden som hade stadit grepp om ryggen med både ben & käft. ÅÅÅ jag vet verkligen hur Casillas hatar så fort någon petar han på ryggen med tex bara en liten tass. Så de blev ett jääävla liv med morrande/skällande & jag fick panik. Drog i kopplet på Casillas & i nacken på den andra hunden. Men som om de hjälpte . Cpppppphundar till att va starka & sitta fast. Sen till slut fick jag loss dom 1 sekund Så jag hann öppna en bildörr & försöka knuffa in Casillas. Men då fick jag ju den andre på köpet i rumpan på han så de blev ännu värre. hahah tillsluuuuuuuuuuut fick jag bort den andre hunden. Men shit vilken damppanik jag hade. Jag börja störtlipa så arg jag var. haha, Jag gillar speciellt inte att dra i någon annans hund, man vet ju aldrig hur glad den hunden blir om en okänd människa börjar dra den i skinnet.  Jag drog & skrek som en idiot. Men ingen hörde mig . . Men men, så kan de bli. Den hunden var ju den nya anställdas hund. Och den har vart på hundagiset hur längesom helst, Dom har gått förbi varandra förut massvis med gånger? Men bara sådär så fick den ett ryck. haha. Jag är ju van vid pinnbråk & leksaksbråk, men inte fan att någon bara flyger på en för ingenting. Tänk om de va så bland männsikor. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH han är ung & ful, jag är störst bäst & vackrast,  så den jäveln slår vi ner & sätter oss på. haha sjukt.
Men så äre med djur. Som tur var så bet inte hunden hårt så de blev inga skador. Men man blir ju skrajj, inte så jäkla kul om Casillas bitit tillbaka hårt. Inga roliga pengar att lägga på.
Jaja de va fredags morgon iaf;D Sen på kvällen åkte jag en sväng till älskling & tjöta lite.
Lördag då, ja de är ju idag :p Vaknade runt 9. Tog på mig kläderna & for iväg med hunden & hämta morsan. Sen bar det av till Lidköping , till Lidens blommor. Så jag fick handlat lite buskar & blommor samt frön . Så jag & morsan har sått som galningar & grävt i flera timmar. Så nu ser de riktigt fint här ute. Blir ju ännu finare när det kommer upp mer blommor. Fast jag har massa vilda sen förut. Massvis med blåsippor & liljekonvalj krokus osv. Fint fint . Ikväll eller a om 4 timmar typ så kommer några flickor hit. Så ska vi äta dricka & spela spel . Myyyyyyyyyys!
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0