Godmorgon i skogen får vi säga nu då;D

Eftersom man är hemma. hehe. Igår kom älsk hit, så kollade vi på Shutter Island. Jag är glad som fan att jag inte gav med mig att byta till den sist när vi gick på bio. Då jag valt Remember Me. Såååån tur att jag inte gav med mig, för herregud va dålig Shutter Island var!! Ok man ville se klart den, men den var inte bra någonstans. Den var för enkel gjord, man visste typ allt från början. Den är lite lik Jim Carrey filmen (The number 23) i handlingen. Men The number 23 är ssåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket bättre. Har ni inte sett den så är den verkligen värd att se. Jim Carrey är cp i andra filmer, men i denna så är han grym!






Jaja nog om det. Idag veetefan va som händer. Börjar ju inte jobba förrän på måndag, så de blir väl att ta de lugnt. Tänkte dra på bio idag med älsk, men vetefan om de blir så.  Blir att vila annars :)
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0