Dating in the dark

Är programet på tv just nu. Sen blir det Desperate Housewives  & sy . en Cougar Town  `? haha. Har min lilla grisvovve här bredvid, ligger & nanar på en kudde . Eller kanske för att jag tvingade att han skulle ha huvudet skönt ? haha..
Yee i morgon är jag ledig. Hoppas på en lugn dag, men om det blir de vet man ju aldrig.
Jag är förövrigt cpmätt, åt nyss en kebabkyckling pizza. Så satans gott va. Men nu efter så sprängs ju magen ^^
hihi . Kanske ioförsig beror på all cola jag häver i mig nu. Vadå nyttig idag ? Å igår va jag ju inte alls sugen på choklad. Gick ju bara & köpte Oboy, Nutella, 2 200g chokladkakor . Sheeet. Något fel ? :D haha.
Ska nog ta mig lite choklad till om en stund innan jag lägger mig.  Är ju så otroligt skönt att somna med bruna tänder :]
Näpp . Dags & säga baii .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0