Dags att säga hejdå hejdå

Telitubies, dags att säga hejdå. Sheet, de programet är otroligt jobbigt.. Dags att säga godnatt snart iallafall.
Jag kom nyss hem från Trollhättan.  Jag hämtade Sandra därifrån vid halv 4 typ, så åkte vi till överby. Jag köpte lite gojjs. Sen åkte vi vidare hem & hämta min mamma. Sen iväg till Shell för att hämta en kärra. Skulle ju hämta mina utemöbler hos mormor & morfar. :> Så lastade vi osv, sen hem till mig. :D Så nu har jag bra utemöbler på baksidan. Det som måste göras är att slå i spiker i golvet, för de glappar+ fixa all jord & så massa fina blommor. Sen ska jag även ha blommlådor på verandan på framsidan & hänga massa krukor. DET MÅSTES :p Så de ser lite hemtrevligare ut. Har fått ut små solljuslampor nu iaf . Dom lyser typ i ljusblått. Sweet;D
Jaja. Jag & Sandra kollade på Twilight också. hehe för igår hade hon tydligen sett New Moon med sin syrra, då det visade sig att dom tagit 2an före 1an;D hihi så de kan gå. Men jag har typ sett twilight 6 gånger tror jag , men jag älskar den fortfarande lika mycket :D Så kan nog aldrig tröttna på den. hehe
Yeeey, sen vid halv 9 begav vi oss till Trollhättan, körde hem henne & sen åkte jag till älsk. Var där i typ 2 timmar & nu är jag här. Btw när jag kom hem, så va min vovve så sööt. Jag la fram hans filt bredvid sängen o la mig där o han kom o la sig, så kramades vi ^^ så söt är han,för han lägger verkligen sina tassar runt mina armar.Pluttinutten, fan skulle jag ta vägen om jag inte hade vovven. Jävla skit att man fäster sig så vid djur....Men får hoppas han lever några år iallafall! Näääj, Sovdags, humm. Jag börjar jobba i morgon, de känns konstigt.... TÄnk om man vore ledig en månad i sträck. Underbart vore de. Men nej pengar e ju trots allt behövligt. Å änn har man ju inte vunnit pengar, så får väl fortsätta med jobb.

Noog tjötat.  baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0