Då har man vart ute i mörkret...

och tagit in tvätten. . Ja de är ett jäkla krångel med tvättmaskinen. Först så gick ju värmepumpsskiten sönder när vi prövade tvättmaskinen. Har inte tvättat på den i vinter då jag inte haft så varmt inne & ute hade man ju knappast kunna hängt de;D Så a vi prövade ju den för någon vecka sen. Så då försvann ju varmvattnet. Sen fick dom bytt de så allt funkade. Så tvättade vi om mattan & de funkade. Sen så tvättade jag & morsan en tvätt till. Men den gick hur längesom helst & va pisseblöt när jag tog ut den. Så något var fel igen med sentiblabla.. Så skulle morsan titta på den dagen efter som var igår. :p Så prövade hon igen, men då dog hela skiten igen & varmvattnet försvann. haha så idag har dom vart & fixat något igen . Vetefan va dom kopplat fel men nu förut så testade jag igen. Å jaaa de funkade men jag la fan in tvätten 7. Den var färdig nu vid 22. Orka 3timmars tvätt, å den ska va energisnål ? Jovisst, det blir nog att jag får köpa mig en egen tillslut. Hur ska man hinna hänga ut flera tvättar om den ska gå så länge. haha. jaja de löser sig nog. Yeey . I morgon kommer Sandra hit då ska vi äta kakor & dricka kaffe hela dagen lång :p
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0